Now Playing Tracks

Cinta tak terbias

Cinta takkan terbiaskan dengan waktu
Aku tetap menanti kamu

Senyumku tak mampu sembunyikan lagi
Seriku yg telah terhapus saat kau pergi
Kau bawa bersama ceria hariku
Kau tinggalku senyum palsuku

Namun xberubah
setiaku masih ada

Cinta takkan terbiaskan dengan waktu
Aku tetap menanti kamu
Biarpun sejuta datang kepadaku
Tetap kamu masih kamu

Cinta takkan terbias waktu

Have a good trip to pulau perhentian with dis makcik itam. Hahaha. Thanks for your time dear friend. Semoga Allah sentiase melindungi, merahmati dan menjaga kau dimana sahaja. Semoga kita sama2 menjadi wanita solehah yang selalu menjaga tingkah laku, akhlak, aurat dan percakapan seharian. Semoga kita sama2 beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat. Amin.
Zoom Info
Camera
Samsung GT-I8262
ISO
50
Aperture
f/2.8
Exposure
1/2500th
Focal Length
1mm

Have a good trip to pulau perhentian with dis makcik itam. Hahaha. Thanks for your time dear friend. Semoga Allah sentiase melindungi, merahmati dan menjaga kau dimana sahaja. Semoga kita sama2 menjadi wanita solehah yang selalu menjaga tingkah laku, akhlak, aurat dan percakapan seharian. Semoga kita sama2 beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat. Amin.

Dayang senandung

Balik dari holiday kat pulau perhentian, aku dpt gelaran dayang senandung, ana tamtam, ana black n sume yg ade kene mengene dgn hitam.

Carmen : “eh ana, u sudah datang meh? I xnmpak u owh,mybe sbb u itam sgt”

Cathy : “ana, u jgn minum nescafe,nnt tmbh itam”

Henry : “nape u makin itam ana, aiyohhh, i xbiase tgk u itam”

Emilia : “kak, kau paling itam dlm ofis nie”

Huda : “eh, ade dayang senandung la kat sini”

Azura : “asal muke burn sgt tu ana?”

Moon : ” bye ana tamtam”. Hahaha

Macam2 la dorg duk bahan aku. Cehhhh. Pastu asal tgk muke aku je trus sengih2. Ade2 je budak ofis aku nie. Tunggu la korang nnt aku cerah balik.

Sesi luahan hati. Sahabat saling mengingati, saling menasihati dan selalu ada disisi. Sahabat yg tahu baik buruknya aku. Sahabat yg selalu inginkan yg trbaek tuk sahabatnya. Terima kasih atas nasihat dan kata2 semangat selama nie. Selalu nasihat aku supaya jadi lebih baek. Semoga ikatan persahabatan ini kekal selamanya.
Zoom Info
Camera
http://photogrid.org

Sesi luahan hati. Sahabat saling mengingati, saling menasihati dan selalu ada disisi. Sahabat yg tahu baik buruknya aku. Sahabat yg selalu inginkan yg trbaek tuk sahabatnya. Terima kasih atas nasihat dan kata2 semangat selama nie. Selalu nasihat aku supaya jadi lebih baek. Semoga ikatan persahabatan ini kekal selamanya.

Betullah org kate,mase kite marah,stress atau kepale rase serabut,pergilah ambil wudhuk and solat,lepas tu hati mesti tenang and segala beban dlm fikiran akan hilang. Macam jumaat lepas, partner baru aku (staf lame tapi baru jd pic tuk CPE) betul2 buat aku rase serabut,stress n geram. Segeram geram aku pon cume buat muke je pastu dahi berkerut2. Geram smpai aku sakit kepale and pening. Jadi aku pegi solat zohor dulu,awal ckit dari biase. Lepas balik solat, aku da bley gelak2 n gembira balik. Perasaan geram dan sakit kepala aku terus hilang. Dengan mengingati Allah, Insyaallah hati kita akan tenang dan diri sentiase positif. Ya Allah, jadikan aku manusia yg selalu mengingatiMu setiap waktu suka dan duka, setiap masa. Amin

To Tumblr, Love Pixel Union